Teknoloji

3D Sanatçısı Edward McEvenue, Yeni Yıl Sevincini Bu Hafta NVIDIA Studio’ya Getiriyor

NVIDIA Omniverse Create uygulaması, GeForce RTX 3080 Ti GPU tarafından hızlandırılan Autodesk 3ds Max, Houdini, Adobe Substance 3D ve Epic Games Unreal Engine’de üç boyutlu yaratıcı iş akışlarına güç verir.

3D sanatçısı Edward McEvenue ve NVIDIA sanatçısı Michael Johnson bu hafta NVIDIA Studio’ya konuk oluyor.

Edward McEvenue’nin yaratıcı hayal gücü, tatil temalı kısa film the  Büyük Şeker Engizisyonu Takipçilerinizle paylaşın. Kısa süre önce NVIDIA’nın Meet the Omnivore serisindeSanatçı sinemasını Autodesk 3ds Max, Houdini, Adobe Substance 3D ve Unreal Engine’in yanı sıra NVIDIA Omniverse Create uygulaması ile oluşturmuştur.

NVIDIA sanatçısı Michael Johnson, tatilleri Omniverse Create’te tasarlanan daha fazla kış temalı sanat eseriyle kutluyor. Görüntü düzenleme uygulaması Filmora’nın, dışa aktarma sürelerini yarıya indiren GeForce RTX 40 Serisi GPU’larla NVIDIA AV1 çift kodlayıcı desteğini eklemesiyle yaratıcı uygulama iyileştirmeleri ve optimizasyonları yeni yıl sezonunun başlarında geliyor.

Teknoloji şirketi CORSAIR’in iCUE yazılımı sürüm 4.31, RTX 40 Serisi GPU’larla çalışan sistemlerde mevcuttur. Gürültü Azaltmave Oda Yankısı İptaliÖzelliklerinin kilidini açmak ve NVIDIA Broadcast entegrasyonunu etkinleştirmek.

Şekerin Gücü adına

Büyük Şeker Engizisyonu çocuksu meraklarla dolu garip bir kısa sinema olarak dikkat çekiyor. Filmde, çocukların sadece şeker istemesini kıskanan ren geyiği oyuncakları, fındıkkıranlar ve diğer animasyon karakterleri, oyuncak krallığında şekeri yok etmek için yapışkan, tatlı bir yolculuğa çıkar. Peki, zencefilli kurabiye çocuk onları durdurabilecek mi?

Metaverse uygulamaları oluşturmaya ve çalıştırmaya yönelik bir platform olan NVIDIA Omniverse üzerindeki Omniverse Create uygulaması aracılığıyla büyük ölçekli dünya inşası ve sahne kompozisyonlarının nasıl oluşturulabileceğini öğrenmek için yılın son NVIDIA Studio videosunu izleyin.

McEvenue’nun yaratıcı iş akışı süreçlerinin neredeyse tamamı, GeForce RTX 3080 Ti GPU tarafından hızlandırılır. EDSTUDIOS’un kurucusu olarak McEvenue, kendisinin ve grubunun görevleri hızlı ve verimli bir şekilde tamamlaması için kritik önem taşıyan serbest çalışma misyonunu üstleniyor.

Büyük Şeker Engizisyonu Modelleme işi, karmaşık 3B modellerin ve simülasyonların hızlı bir şekilde işlenmesini sağlayan RTX hızlandırmalı Hibrit XPU işleyiciye sahip Houdini ve sorunsuz, etkileşimli kilidini açmak için RTX hızlandırmalı AI gürültü giderme sistemini kullanan Autodesk 3ds Max arasında bölünmüştür. oluşturma. Üç boyutlu varlıklar, Omniverse Create’teki yerleşik varlık tarayıcısı kullanılarak Sketchfab ve Turbosquid’den elde edilir.

McEvenue daha sonra, RTX tarafından hızlandırılan ışık ve ortam emilimi sayesinde Adobe Substance 3D Painter and Designer’da saniyeler içinde dokular ve malzemeler üretir.

McEvenue, Unreal Engine 5’teki animasyonların hızlı ve kolay olduğunu söylüyor. RTX hızlandırmalı işlem, NVIDIA DLSS’deki yapay zeka ile daha da geliştirilmiş fotogerçekçi ayrıntıları daha düşük çözünürlükte sunulan üst düzey karelere uyarlar. Bunu yaparken, yüksek kaliteli detayları da korur.

Bu noktada McEvenue, çarpıcı sahneleri bir araya getirmek için üç boyutlu öğeleri Omniverse Create’e aktarır.

Omniverse Create, RTX GPU takviyesi sayesinde büyük ölçekli aydınlatma, yansıma ve kırılmaları ışık hızında işleyebilen gelişmiş bir çoklu GPU ve yol izleme RTX İşleme özelliğine sahiptir. McEvenue, çarpıcı ayrıntıları değiştirmeden sahneleri ince ayarlar. Omniverse Create, daha gerçekçi sahneler ve gerçekçi görselleştirmeler için NVIDIA vMaterials’a erişim içerir.

McEvenue, “Tasarımları aşamalı olarak yineleme ve bunları aydınlatma, malzemeler ve DOF, Bloom ve atmosferik sis gibi post prodüksiyon efektleriyle gerçek zamanlı olarak görüntüleme yeteneği, sanat eserlerini son haline getirmede büyük bir fark yaratıyor” diyor.

The Great Candy Inquisition tamamlanmadan kısa bir süre önce ekip, farklı fiziksel konumlardan çalışmasına rağmen Autodesk 3ds Max, Adobe Substance 3D Painter ve Unreal Engine’deki Omniverse Connectors’ı aynı anda canlı senkronize ederek tercih ettikleri 3D uygulamalara nihai ayrıntıları uygulayabiliyor. . Böyle uyumlu bir sanal ortamda çalışmak, dosyaları indirme, yeniden yükleme ve yeniden indirme ihtiyacını ortadan kaldırır.

McEvenue, EDSTUDIOS’un yaklaşan projelerinin GeForce RTX GPU’lar sayesinde çok daha hızlı tamamlanacağını ekliyor. Sanatçı, “Gerçek zamanlı görüntüleme geleceğin teknolojisidir ve yalnızca GPU destekli sistemlerle mümkündür. NVIDIA GPU’lar bu sistemlerin başında gelir” diyor.

Daha ilham verici sanat eserleri için Edward McEvenue’nin web sitesine bakın.

Omniverse Çağına Doğru Adım Adım

Omniverse Create’te kış temalı bir parça yaratma arzusuyla NVIDIA sanatçısı Michael Johnson, ay sonuna kadar sürecek ve dünyanın dört bir yanından sanatçılara açık olan #WinterArtChallenge için bir kurgu üzerinde çalışmaya karar verdi. Johnson, bir hafta boyunca yarattığı farklı bir bakış açısıyla bir çalışma ortaya çıkardı.

Kremsi marshmallowlarla süslenmiş ve “Bizden Size Mutlu Bayramlar” yazan sıcak kakao kupası bize tatil modu sunuyor. Çikolata kareleri, zencefilli çörek, parıldayan süs eşyaları ve kupanın etrafına serpiştirilmiş parıldayan tatil ışıklarının tüylü bir atışı da bizi sıcak hissettiriyor.

Kremalı marshmallowlarla süslenmiş dumanı tüten bir fincan sıcak çikolata ve “Herkese Mutlu Yıllar” okuyarak insanları Noel’e hazırlıyor.

McEvenue gibi Johnson da işin görüş alanındaki açıları ve ışıklandırmayı hızlı çalışmayla değiştiriyor. Ardından inanılmaz derecede gerçekçi görseller oluşturur. Johnson, nesneleri yeniden boyutlandırarak ve onlara ince ayrıntılar ekleyerek süslemelerini şekillendiriyor. Ardından Adobe Substance 3D Painter Connector ile renkleri ve dokuları kolayca uygular.

Harika sanal dünyalar yaratmak için Omniverse’i indirin.

Yaratıcı Uygulama Güncellemeleri Bu Yeni Yıl Sezonunda Mevcut

Wondershare’in 100 milyondan fazla kullanıcılı görüntü düzenleme uygulaması Filmora, NVIDIA AV1 çift kodlayıcıları GeForce RTX 40 Serisi GPU’lar tarafından desteklenen en son sürüm 12 güncellemesine entegre etti. İkili kodlayıcılar sırayla çalışabilir, işi otomatik olarak iki çıkışa böler ve dışa aktarma sürelerini yarıya indirir.

GeForce RTX 40 Serisi GPU’lar ayrıca, yüksek çözünürlüklü ve yüksek dinamik aralıklı görüntülerin sorunsuz oynatılması ve GPU hızlandırmalı görüntü efektlerinin daha hızlı işlenmesi için NVIDIA kod çözücü (NVDEC) ile daha hızlı kod çözmenin kilidini açar.

Filmora güncellemesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıya tıklayabilirsiniz.

Oyuncular, içerik oluşturucular ve PC tutkunları için yüksek performanslı donanım ve sistemlerin başkanı CORSAIR şimdi yeni GeForce RTX 40 Serisi GPU’lara güç veren iCUE yazılımını piyasaya sürüyor.

iCUE Sürüm 4.31 ve sonraki güncellemeler, AI ile geliştirilmiş özelliklerden yararlanmak için NVIDIA Broadcast teknolojisini entegre edecektir. Gürültü Azaltmave Oda Yankısı İptaliÖzellikleri, klavye gürültüsünü, rahatsız edici mikrofon gürültüsünü, gürültülü bilgisayar fanlarını ve daha fazlasını ortadan kaldırarak içerik oluşturucuların ve profesyonellerin GeForce RTX 40 Serisi GPU’larla desteklenen sistemleriyle daha sessiz çalışmaları için doğru koşulları sağlar.

En son kreatif uygulama güncellemeleri için aylık NVIDIA Studio Driver’ı indirebilirsiniz.

Studio YouTube kanalındaki eğitimlere erişebilir ve Studio haber bültenine abone olarak doğrudan gelen kutunuzdan güncellemeler alabilirsiniz.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu